no script
InstagramMessengerTelegramViberPhone
Сервісний центр мережі KSUU STORE, де проводиться післягарантійне обслуговування.

Післягарантійне обслуговування в магазині KSUU STORE

 

Магазин KSUU STORE пропонує післягарантійне обслуговування для товарів, придбаних у нас.

 

Ця послуга створена для того, щоб наші клієнти мали змогу продовжити користування улюбленими товарами, навіть якщо гарантійний термін вже закінчився.

 

Як скористатися післягарантійним обслуговуванням?

  1. Зверніться до нашої сервісної служби у зручний для вас спосіб (телефонний дзвінок, повідомлення в месенджерах, електрона пошта).

Контакти: тел.: +38 (063) 277-20-38; e-mail: revksuustore@gmail.com.

  1. Підготуйте інформацію про несправність товару. Фото- та відеофіксація допоможе нам краще зрозуміти характер проблеми.
  2. Отримайте попередню консультацію від співробітників Служби підтримки. На цьому етапі вони допоможуть визначити можливість ремонту та наступні кроки.
  3. Ви можете відправити товар до нас для діагностики та ремонту. Зверніть увагу: відправлення товару на післягарантійне обслуговування здійснюється за ваш рахунок. Виняток становить звернення до наших магазинів офлайн.
  4. Діагностика проводиться протягом 14 календарних днів з моменту передачі товару до Відділу сервісу за допомогою поштового перевізника, або при зверненні до мережі магазинів KSUU STORE. Це саме час на очікування офіційної відповіді з боку Відділу сервісу щодо результату діагностики.
  5. Після діагностики наші спеціалісти зв'яжуться з вами та нададуть детальний звіт щодо стану товару, а також можливі варіанти вирішення проблеми.
  6. Вартість післягарантійного обслуговування залежить від конкретного випадку та буде визначена лише після повної діагностики товару.
  7. Процес повернення товару після проведення ремонту. Товар передається поштовій службі протягом 2 календарних днів та надсилається клієнту, на вказану  в документах адресу поштового відділення за рахунок клієнта чи до вказаного магазину з мережі KSUU STORE за рахунок компанії.

 

Негарантійні випадки

Шановні клієнти, ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування та гарантійної підтримки для всіх наших товарів. Однак важливо розуміти, що існують випадки, коли товар не підлягає гарантійному ремонту або обміну.

 

Негарантійними випадками є:

  1. Механічні пошкодження, спричинені неправильним використанням товару.
    Пошкодження, що виникли внаслідок зовнішніх впливів або неправильного використання товару (удари, падіння, тиск на елементи товару, зокрема насадки чи деталі приладів), не підлягають гарантійному обслуговуванню. Це включає в себе пошкодження корпусу, деталей (в тому числі "зубчиків" гребінців), кабелів тощо.

  2. Неправильне зберігання або догляд за товаром.
    Якщо товар пошкоджений внаслідок неправильного зберігання, недотримання інструкцій з догляду або очищення, такі випадки також не покриваються гарантією.

  3. Природний знос або псування товару з часом.
    Деякі елементи товару можуть зношуватися під час використання. Це природний процес і він не є гарантійним випадком. До таких частин відносяться змінні насадки, щітки, гребінці тощо.

  4. Самостійний ремонт або зміни в конструкції товару.
    Якщо покупець самостійно вносить зміни до конструкції товару або намагається відремонтувати його, це позбавляє можливості скористатися гарантійним обслуговуванням. Тому важливо не вносити будь-які зміни або не проводити ремонтні роботи без офіційного сервісного центру.

  5. Пошкодження, спричинені сторонніми чинниками.
    Пошкодження, які виникли внаслідок дії зовнішніх факторів, таких як вода, вогонь, хімічні речовини або вплив електричної напруги, не підлягають гарантійному ремонту або обміну.

Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні будь-яких питань, однак просимо звертати увагу на дотримання правил експлуатації товару, що допоможе уникнути неприємних ситуацій та зберегти ваше обладнання в належному стані.

Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам і забезпечити найкращий досвід користування придбаними товарами.