Обмін та повернення покупок ONLINE в KSUU STORE
Купили товар в нашому інтернет-магазині та виникла потреба його повернути або обміняти? Ось що вам потрібно знати:
Терміни та умови повернення
Згідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Ви маєте право повернути чи обміняти товар протягом 14 днів після його придбання (https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text).
Гарантійний термін — це період, протягом якого Продавець бере на себе зобов'язання щодо безкоштовного ремонту або заміни товару належної якості. Протягом цього терміну (з дня виконання замовлення) Покупець має можливість створити звернення щодо гарантійного обслуговування.
Гарантійний термін вказаний в Гарантійному талоні або іншому документі, що додається до товару. Також, актуальний гарантійний термін вказаний на сайті для кожного товару окремо.
- Основні умови для повернення:
- Переконайтеся, що товар не входить до категорій, заборонених для повернення (перелік наведено в Додатку №3 за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text). Та нижче вказаний повний список.
- Товар повинен бути не використаним*, з усіма компонентами та з цілим пакуванням, в належному товарному вигляді.
- Всі етикетки, маркування та заводські пломби на місці.
- У вас є чек та гарантійний талон.
- Пройшло не більше 14 днів з моменту отримання товару
*Зверніть увагу: вживані товари приймаються лише за умови погодження з Продавцем.
📝Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженно постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
👉До згаданого Переліку входять:
- 🔹продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
- 🔸непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- 🔹корсетні товари парфумерно-косметичні вироби;
- 🔸пір'яно-пухові вироби;
- 🔹дитячі іграшки м'які;
- 🔸дитячі іграшки гумові надувні;
- 🔹зубні щітки;
- 🔸мундштуки;
- 🔹апарати для гоління;
- 🔸помазки для гоління;
- 🔹розчіски, гребінці та щітки масажні;
- 🔸сурдини (для духових музичних інструментів);
- 🔹скрипічні підборіддя;
- 🔸рукавички;
- 🔹тканини;
- 🔸тюлегардинні і мереживні полотна;
- 🔹килимові вироби метражні;
- 🔸білизна натільна;
- 🔹білизна постільна;
- 🔸панчішно-шкарпеткові вироби;
- 🔹товари в аерозольній упаковці;
- 🔸друковані видання;
- 🔹лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
- 🔸аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- 🔹вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- 🔸товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- 🔹інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- 🔸ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Процес повернення
- Перед поверненням зверніться до нашої Служби підтримки у зручний для вас спосіб (телефонний дзвінок, повідомлення в месенджерах, електрона пошта).
Контакти: тел.: +380 63 277 20 38 e-mail: revksuustore@gmail.com.
Ми допоможемо узгодити деталі та спосіб повернення.
- Доставка товару назад магазину виконується за наш рахунок, але тільки за умов, якщо товар не відповідає опису на сайті (інший колір, комплектація тощо), або питання погоджене з фахівцем Служби підтримки.
- У будь-якому випадку, вам потрібно буде написати Заяву, в якій чітко вказати дійсну причину повернення. Зразок такої Заяви надає служба підтримки.
Проведення огляду при поверненні товару в KSUU STORE
- При поверненні товару наш співробітник уважно оглядає пакунок у відділенні поштового перевізника, перевіряє комплектацію та відсутність зовнішніх пошкоджень, підтверджує відповідність товару встановленим вимогам до збереження товарного вигляду.
- Якщо виявлені будь-які недоліки чи неповна комплектація, нажаль, ми маємо право відмовити вам у поверненні товару.
Негарантійні випадки
Шановні клієнти, ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування та гарантійної підтримки для всіх наших товарів. Однак важливо розуміти, що існують випадки, коли товар не підлягає гарантійному ремонту або обміну.
Негарантійними випадками є:
-
Механічні пошкодження, спричинені неправильним використанням товару.
Пошкодження, що виникли внаслідок зовнішніх впливів або неправильного використання товару (удари, падіння, тиск на елементи товару, зокрема насадки чи деталі приладів), не підлягають гарантійному обслуговуванню. Це включає в себе пошкодження корпусу, деталей (в тому числі "зубчиків" гребінців), кабелів тощо.
-
Неправильне зберігання або догляд за товаром.
Якщо товар пошкоджений внаслідок неправильного зберігання, недотримання інструкцій з догляду або очищення, такі випадки також не покриваються гарантією.
-
Природний знос або псування товару з часом.
Деякі елементи товару можуть зношуватися під час використання. Це природний процес і він не є гарантійним випадком. До таких частин відносяться змінні насадки, щітки, гребінці тощо.
-
Самостійний ремонт або зміни в конструкції товару.
Якщо покупець самостійно вносить зміни до конструкції товару або намагається відремонтувати його, це позбавляє можливості скористатися гарантійним обслуговуванням. Тому важливо не вносити будь-які зміни або не проводити ремонтні роботи без офіційного сервісного центру.
-
Пошкодження, спричинені сторонніми чинниками.
Пошкодження, які виникли внаслідок дії зовнішніх факторів, таких як вода, вогонь, хімічні речовини або вплив електричної напруги, не підлягають гарантійному ремонту або обміну.
Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні будь-яких питань, однак просимо звертати увагу на дотримання правил експлуатації товару, що допоможе уникнути неприємних ситуацій та зберегти ваше обладнання в належному стані.
Документація при поверненні товару
- Для повернення товару необхідно заповнити відповідну Заяву, форму якої надає Служба підтримки
- При кожному поверненні або обміні складається "Акт прийняття-передачі", де детально описуються всі деталі товару та його дефекти.
- Три копії Акту розподіляються: одна для Продавця, одна для Покупця, та одна для Відділу сервісу.
- Ми рекомендуємо звертатися до нашого Відділу сервісу перед надсиланням товару назад, а також надавати фото чи відео, які демонструють недоліки. Це допоможе уникнути непорозумінь та прискорити процес обробки вашого запиту.
Час на діагностику та повернення товару
- Діагностика проводиться протягом 14 календарних днів з моменту передачі товару до сервісного центру за допомогою поштового перевізника. В системі клієнт-сервісу KSUU STORE - це максимальний строк вирішення питання з дати передачі товару до отримання вами офіційної відповіді від Відділу сервісу щодо результату діагностики.
- У випадку гарантійного ремонту, товар передається поштовій службі протягом 2 календарних днів з дати завершення ремонту та надсилається вам, на вказану в документах адресу поштового відділення за наш рахунок.
Повернення грошових коштів
- Ми повертаємо кошти за товар згідно з його вартістю на момент купівлі, яка вказана в чеку. Також можливий обмін на товар з урахуванням компенсації різниці у вартості.
- Повернення грошей, що були оплачені карткою або безготівковим розрахунком, проводиться на рахунок, з якого була здійснена оплата. Гроші за товари, придбані за готівку, або у випадках оплати накладеним платежем, також повертаються на банківський рахунок клієнта.
- Процес повернення коштів розпочинається з дати видачі офіційного заключення Відділом сервісу, або заключення Акту прийняття-передачі після огляду товару. Строк повернення коштів: до 10 робочих днів.
Додаткова інформація
- Повернення коштів відбувається банківським переказом, при цьому комісія банку сплачується Покупцем.
- У випадку повернення коштів, всі бонусні бали та подарунки по програмі лояльності, що нараховані за придбання цього товару анулюються в особистому кабінеті клієнта.
Ми завжди раді допомогти нашим клієнтам і забезпечити найкращий досвід користування придбаними товарами.